Nüfus Cüzdanı fotokopisi. Halkbankası Bakanlık . Daha önce Bakanlıktan müteahhitlik yetki belgesi numarası almadım. Bu kapsamda alınması gereken belgeler ve yerine getirilmesi gereken işler.
Müdürlükten alınacak olan geçici müteahhitlik yetki belgesi numarasının kullanıma . Genel olarak bu işi yapmak istediğinizde almanız gereken belgeler ve izinler.
Tebligatlar beyan edilen KEP adresine yapılır diye buyrulmaktadır. Müteahhitlik başvurusunda istenen belgeler için tıklayın. Proje ve Fenni Mesul . Belge Nasıl Ve Nereden Alınır?
A,B,C,E,F,G,H Birde geçici olmak üzere gruptan oluşmaktadır. Yapı müteahhitliği yetki belgesi numarası alınabilmesi için izlenmesi gereken prosedürler şöyle:İlk . MÜTEAHHİTLİK BELGESİ NASIL ALINIR? Mevzuat değişikliği nedeniyle ihtiyaç duyulması halinde yukarıda belirtilen belgelerde gerekli düzenleme tarafımızca yapılacaktır.
Artık her önüne gelen müteahhitlik yapamayacak. Gerekli evraklar nelerdir? Yetki belgeleri geçici veya daimi olarak düzenlenebilir.
Ancak sadece o yapım işinde kullanılmak ve beş yıl içinde bir defaya ve tek bir yapıya mahsus olmak üzere, yapı sahibine geçici olarak yetki belgesi numarası . Yetki sınıfları her müteahhit için yıl geçerli olacak. Toplam inşaat alanı 5m2. Söz konusu belgeyi almak için aşağıdaki evraklarla birlikte Çevre ve . Yapı Denetime Tabi ise Yapı Denetim evrakları , değilse geçici müteahhitlik belgesi. YAPI RUHSATI İÇİN İSTENİLEN BELGELER. Sadece o yapım işinde kullanılmak ve beş yıl içinde bir defaya ve tek bir yapıya mahsus olmak üzere, yapı sahibine geçici yetki belgesi.
Bu numaranın yapı ruhsatında, yapı kullanma izin belgesinde ve yapım işleri. Kimlik fotokopiniz. BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER. Başvuru formunu doldurmanız.
Bakanlığı, yapı müteahhitlerinin sınıflandırılması ve. Adres, Telefon Bilgileri, T. Antalya Çevre Şehircilik İl Müdürlüğünden veya. GERÇEK KİŞİ (ŞAHIS ADINA) MÜRACAAT EVRAKLARI.
Peki, müteahhitlik belgesi sorgulama işlemi nasıl yapılır? Geçici yapı müteahhitliği yetki belgesi.
Yorumlar
Yorum Gönder